Przeszczep włosów NeoGraft 2.0

neograft 2.0, neograft krakow, przeszczep włosów kraków, leczenie łysienia kraków, przeszczep neograft

Przeszczep włosów NeoGraft 2.0

NeoGraft 2.0 – przeszczepy włosów w Dr Wolfinger Clinic w Krakowie.

W przypadku gdy wiadomo, iż metody leczenia nie dadzą oczekiwanych rezultatów, a proces łysienia jest już daleko posunięty, z pomocą przychodzi przeszczep włosów!

Sztab naszych specjalistów zadba, aby Twoje włosy były piękne, gęste, a co najważniejsze, zdrowe!!!

W naszej klinice w Krakowie pracujemy na innowacyjnym urządzeniu Neograft 2.0!

To najnowsza i jedna z najbardziej skutecznych metod przeszczepiania włosów!

NeoGraft 2.0 gwarantuje bezpieczeństwo, skraca proces zabiegu, jest praktycznie bezbolesny.

Metoda przeszczepu włosów FUE (Follicular Unit Extraction – ekstrakcja jednostki mieszkowej) to najnowocześniejsza metoda ekstrakcji włosów.

Zabieg polega na wprowadzeniu (implantacji) wcześniej pobranych mieszków włosowych w precyzyjnie dobrane przez lekarza miejsca. Wlosy pobierane są najczęściej z okolicy potylicznej. Pobierane są za pomocą podciśnienia co niweluje, niemalże do zera, ich uszkodzenia. Jest to najlepsza alternatywa dla zabiegów z zastosowaniem manualnych metod pobierania, podczas których wycinane są paski skóry.

Zalecenia do zabiegu jest łysienie:

androgenowe,

plackowate,

pourazowe

po leczeniu stanów zapalnych

telogenowe

po oparzeniach

pooperacyjne

Co robić, by jak najdłużej utrzymał się efekt zabiegu

Po uzyskaniu poprawy należy dalej stosować podstawowe leczenie farmakologiczne w zależności od przyczyny łysienia. Warto zwrócić uwagę, że przeszczepione włosy również potrzebują odżywienia. Po indywidualnym czasie rekonwalescencji najlepiej udać się na zabiegi mezoterapii wzmacniające cebulki włosów.

Efekt zależy również od postępowania pozabiegowego. Należy, bezwzględnie, stosować się do zaleceń lekarza prowadzącego leczenie oraz przeszczep.

Kto może wykonywać zabiegi

Zabiegi może wykonywać tylko lekarz, który przeszedł odpowiednie szkolenia, zakończone uzyskaniem certyfikatów.

Przeciwwskazania do zabiegów

Choroba autoimmunologiczna w wywiadzie.

Skłonność do tworzenia przerośniętych blizn.

Obecność na skórze ognisk zakażonych bakteriami.

Aktywna infekcja wirusem opryszczki.

Kobiety w ciąży lub karmiące piersią.

Jak się wygląda bezpośrednio po zabiegu

Zapraszamy do kontaktu!

Przeszczep włosów NeoGraft 2.0

przeszczep włosów Kraków, dr Wolfinger Clinic Kraków, przeszczepianie włosów metodą fue, neograft Kraków, przeszczep neograft, trycholog kraków, trychologia kraków