REGULAMIN ORGANIZACJI ZABIEGÓW
DOSTĘPNYCH W DR WOLFINGER CLINIC
Celem niniejszego Regulaminu organizacji zabiegów dostępnych w Dr Wolfinger Clinic, zwanym dalej „Regulaminem”, zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego – jest określenie ogólnych warunków umowy, na podstawie której Pacjent otrzymuje usługę w postaci zabiegu, prawa i obowiązki stron umowy, w tym w szczególności z zakresu danych osobowych, a także odpowiedzialności stron.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.drwolfingerclinic.pl, a także bezpośrednio w rejestracji Dr Wolfinger Clinic przy ulicy Cybulskiego 5, 31 – 117 Kraków
POJĘCIA:
Cennik usług – aktualny cennik towarów i usług znajdujący się w ofercie Dr Wolfinger Clinic, wyrażony w złotych polskich, kwoty podane w cenniku są kwotami brutto.
-
Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną lub nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług będących w ofercie Dr Wolfinger Clinic.
-
Umowa – umowa zawierana między Pacjentem, a Dr Wolfinger Clinic. Podjęcie decyzji o skorzystaniu z usług kliniki, dokonanie opłaty rezerwacyjnej oraz rezerwacja terminu oznaczała zawarcie umowy cywilno – prawnej o świadczenie usług i są równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
-
Zabieg – zabieg przeprowadzony przez wyspecjalizowany zespół Dr Wolfinger Clinic w siedzibie kliniki , a szczegółowo określony w ofercie wraz z koniecznymi konsultacjami.
-
Opłata rezerwacyjna – bezzwrotna opłata, stanowiąca opłatę za przyjęcie rezerwacji, czynności administracyjne związane z przygotowaniem Zabiegu, w tym w szczególności rezerwacja sali/gabinetu oraz personelu medycznego, zamówieniem preparatów medycznych.
§1
Postanowienia Ogólne
-
Przeprowadzenie Zabiegu jest możliwe po zakwalifikowaniu Pacjenta do zabiegu przez wykwalifikowany personel, wypełnieniu formularzy, zgód oraz dokonaniu płatności za usługi.
-
Zawierając Umowę Pacjent jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i nie zgłasza do niego żadnych zastrzeżeń.
- Dokonanie płatności opłaty rezerwacyjnej jest jednoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu Organizacji zabiegów w Dr Wolfinger Clinic.
§2
Zasady wykonywania zabiegów
-
Pacjent pełnoletni wyraża zgodę na Zabieg. Wyrazić zgodę na zabieg może również Pacjent małoletni jednakże poprzedzona ona musi być przez przedstawiciela ustawowego. Jeżeli Pacjent jest w wieku 13 lat lub mniejszym, zgodę za niego podpisuje rodzic lub opiekun prawny .
W wieku od ukończenia 16 lat do ukończenia 18 lat, zgoda powinna być podpisana przez obie osoby – tzn. Pacjenta i rodzica lub opiekuna prawnego.
-
Zgoda wyrażona może być jedynie w formie pisemnej.
-
Dr Wolfinger Clinic zastrzega sobie możliwość niewykonania Zabiegu w sytuacji, gdzie Pacjent jest po spożyciu alkoholu lub jego stan wskazuje na użycie innych środków odurzających.
-
Zabiegi wykonywane są w godzinach ustalonych przez Dr Wolfinger Clinic, o których Pacjent powiadomiony jest najpóźniej na 24 godziny przed dniem operacji.
-
Zabiegi wykonywane są zgodnie z cennikiem ustalonym przez Dr Wolfinger Clinic obowiązującym w dniu wykonania usługi oraz przekazanymi informacjami drogą elektroniczną bezpośrednio do Pacjenta lub ustnie podczas konsultacji na miejscu w klinice. Kwoty wskazane w cenniku są kwotami orientacyjnymi i każdorazowo mogą ulec zmianie podczas ostatecznej kwalifikacji do zabiegu wykonywanej przez lekarza operatora. Cena zabiegu może też ulec zmianie, w przypadku wykonania dodatkowych niezbędnych a nie zaplanowanych procedur.
§3
Rezerwacja oraz przeprowadzenie Zabiegu
-
W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany Zabieg należy zgłosić się osobiście bądź w drodze korespondencji mailowej (rejestracja@drwolfingerclinic.pl) lub telefonicznej (504 438 338) do Dr Wolfinger Clinic.
-
Zabiegi wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji oraz uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej. Opłata rezerwacyjna traktowana jest jako zadatek i nie podlega zwrotowi.
-
Dr Wolfinger Clinic zastrzega sobie prawo do nie wykonania Zabiegu z przyczyn m.in. technicznych lub personalnych niezależnych od kliniki. W takiej sytuacji przysługuje Pacjentowi prawo do zwrotu opłaty rezerwacyjnej, jeżeli zrezygnuje on ostatecznie z wykonania operacji. Jeżeli zostanie wyznaczony nowy termin i zaakceptowany przez pacjenta, opłata rezerwacyjna będzie zaliczona na jej poczet.
-
Pacjent, który dokonał rezerwacji terminu Zabiegu zobowiązany jest do przybycia na Zabieg o godzinie wyznaczonej w celu dokonania niezbędnych formalności oraz przygotowania do Zabiegu. W przypadku spóźnienia Pacjenta na umówiony termin Dr Wolfinger Clinic zastrzega możliwość naliczenia opłaty wynikającej z pozostawania w gotowości całego personelu i rezerwacji gabinetu w wysokości 700 zł za każdą godzinę. Jeżeli spóźnienie będzie na tyle duże, że uniemożliwi przeprowadzenie zabiegu Dr Wolfnger Clinic zastrzega sobie prawo do pokrycia poniesionych strat, z tytułu pozostawania w gotowości i jednocześnie nie przeprowadzenia zabiegu z wpłaconego zadatku. W takiej sytuacji wyznaczenie nowego terminu zabiegu ponownie związane będzie z wpłaceniem zadatku w wysokości 2000 zł.
-
Pacjent może odwołać Zabieg najpóźniej do 5 dni roboczych. W sytuacji odwołania zabiegu po tym terminie Opłata Rezerwacyjna nie podlega zwrotowi.
-
Przystępując do Zabiegu Pacjent oświadcza, iż:
-
znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania Zabiegu,
-
zrozumiał i akceptuje ryzyko związane z przeprowadzonym Zabiegiem,
-
znane są i zrozumiale dla niego przeciwwskazania, skutki uboczne oraz efekty wykonania Zabiegu,
-
przedstawione zostały mu i zaakceptowane informacje związane z przygotowaniem oraz wykonaniem Zabiegu,
-
przed przystąpieniem do Zabiegu uwzględnił swój stan zdrowia, i nie posiada schorzeń, które byłyby podstawą do rezygnacji z Zabiegu,
-
wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania Zabiegu lub nawet na odstąpienie od jego wykonania w sytuacji, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z planem zagraża życiu lub zdrowiu.
-
§4
Dokumentacja i zasady jej udostępniania
-
Odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość informacji zawartych na formularzach wypełnianych przez Pacjenta ponosi wyłącznie Pacjent.
-
Dr Wolfinger Clinic może odmówić wykonania zabiegu, jeżeli stan zdrowia Pacjenta jest przeciwwskazaniem do wykonaniu zabiegu.
-
Dokumentacja Pacjenta jest własnością Dr Wolfinger Clinic.
-
Pacjent ma prawo do wglądu w dokumentację medyczną, sporządzania z niej odpisów i kserokopii, składając odpowiedni wniosek (załącznik nr 1 do Regulaminu – dostępny w rejestracji kliniki)
-
Dr Wolfinger Clinic udostępnia Pacjentowi dokumentacje medyczna w uzgodnionym terminie w siedzibie kliniki.
-
Dr Wolfinger Clinic ma prawo pobrać od Pacjenta opłatę za sporządzenie kserokopii dokumentacji.
§5
Płatność za usługę
-
Płatność za Zabieg musi być dokonana przed jej wykonaniem, przed przyjęciem do kliniki.
-
Płatność za usługę możliwa jest za pomocą gotówki, karty kredytowej lub debetowej, voucheru, przelewu.
-
Płatność przelewem uznaje się za dokonana w dniu zaksięgowania jej koncie Dr Wolfinger Clinic lub po dostarczeniu potwierdzenia przelewu na rachunek kliniki.
-
Po dokonaniu płatności Pacjent otrzymuje paragon lub fakturę. Dane do faktury muszą zostać podane w dniu płatności.
§6
Prawa i obowiązki Pacjenta
-
W trakcie świadczenia usługi wykonania Zabiegu Pacjent ma prawo do poszanowania jego godności oraz uprzejmego traktowania, zachowania w tajemnicy danych dotyczących Zabiegu, w tym w szczególności stanu zdrowia Pacjenta, świadczenia usług przez wykwalifikowany personel medyczny zgodnie z najwyższymi wymaganiami wiedzy medycznej, wyrażenia zgody na świadczenie medyczne lub jego odmowy po uzyskaniu informacji o proponowanych metodach realizacji leczenia.
-
Do obowiązków Pacjenta należy przestrzeganie niniejszego Regulaminu, poszanowanie godności i uprzejmego traktowania personelu i innych pacjentów Dr Wolfinger Clinic przestrzeganie higieny osobistej, posiadanie dokumentów stwierdzających tożsamość pacjenta, przestrzeganie zasad BHP oraz przestrzeganie zaleceń związanych z przeprowadzonym leczeniem.
§7
Reklamacje
-
Reklamacje dotyczące świadczonych usług można kierować w formie pisemnej na adres kliniki bądź na adres e-mail: rejestracja@drwolfingerclinic.pl w terminie nie później niż 14 dni od dnia zakończenia Umowy
-
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia reklamacji.
-
Pacjenci zgłaszający Reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej bądź na adres e-mail wskazany w Reklamacji.
§8
Dane osobowe i obowiązek informacyjny
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dr Wolfinger Clinic, ulica Dębickiego 4, 30-439Kraków.
-
Dane Pacjenta przetwarzane będą w celu realizacji usługi na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
-
Dane osobowe Pacjenta nie są i nie będą udostępniane innym odbiorcom poza przypadkami, gdy taki obowiązek wynika z powszechnie obowiązującego prawa lub zgoda Pacjenta została wyrażona na piśmie.
-
Dane osobowe Pacjenta nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej i będą przechowywane przez okres zależny od obowiązujących przepisów dotyczących danego rodzaju wykonanego Zabiegu.
-
Pacjent posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu
-
Podanie przez Pacjenta danych osobowych jest warunkiem wykonania usługi, a ich zakres jest uzależniony od jej rodzaju.
§9
Postanowienia końcowe
-
Dr Wolfinger Clinic nie ponosi odpowiedzialności za dyskwalifikację z zabiegu w przypadku wskazań medycznych.
-
Każdy Pacjent przystępujący do Zabiegu oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i nie wnosi do niego żadnych uwag.
-
Niniejszy Regulamin jest dostępny w rejestracji Dr Wolfinger Clinic oraz na stronie internetowej www.drwolfingerclinic.pl
-
Dr Wolfinger Clinic zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w nin. Regulaminie pod warunkiem, iż zmiany nie naruszą praw nabytych przez Pacjentów w trakcie trwania oferty. W sprawach nieuregulowanych nin. Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
Zapoznałem/łam się z regulaminem. Akceptuję jego warunki.
Data i podpis pacjenta:
Data i podpis przedstawiciela ustawowego: