Akupunktura to bezpieczna, wywodząca się z medycyny chińskiej metoda terapii, licząca ponad 2000 lat, która za pomocą bardzo cienkich igieł, zwalcza wiele dolegliwości, z którymi często medycyna konwencjonalna nie może sobie poradzić. Udokumentowana skuteczność i brak niepożądanych efektów ubocznych pozwalają planować leczenie w bólach różnego pochodzenia, przewlekłych zespołach chorobowych jak i również problemach psychosomatycznych. Jest to dziś oficjalnie uznawana przez współczesną medycynę technika leczenia.

Jak działa akupunktura?

Jeżeli przekręcana igła jest wbita we właściwym miejscu, uwalnia przepływ adenozyny, czyli związku chemicznego, który dociera do receptorów na neuronach transmitujących ból. Działa tak dlatego, że nasz organizm jest pod wpływem stresu wywołanego przez uszkodzenie ciała, czyli przebicie skóry. Natomiast dodatkowym efektem akupunktury jest zwiększenie wydzielania endorfin, naturalnych hormonów szczęści działających przeciwbólowo i poprawiających samopoczucie. Miejscowy efekt akupunktury to zmniejszanie lokalnego stanu zapalnego i obrzęku.

Co można leczyć akupunkturą?

Możemy nią leczyć m. in. :

• niepłodność
  • bóle kręgosłupa, stawów, głowy
  • nudności/wymioty
  • zawroty głowy
  • bezsenność

Leczymy nią również choroby:

• gardła
  • układu oddechowego, pokarmowego  oraz krązenia
  • narządu ruchu
  • neurologiczne
  • niedowłady
  • depresje
  • nadciśnienie
  • choroby oczu
  • borelioza
  • fibromialgia
    I wiele innych…

Dlaczego warto wybrać dr Wolfinger Clinic Kraków?

Ze względu na fakt, iż akupunktura polega na nakłuwaniu igłami ściśle określonych punktów na ciele, bezsprzecznie musi ją wykonać specjalista. Przede wszystkim wybór miejsc wkłucia jest procesem wymagającym wielu umiejętności i wiedzy na temat tego, które punkty wywołają pożądaną reakcję leczniczą. Nasi lekarze posiadają niezbędną wiedzę i międzynarodowe certyfikaty upoważniające nas do wykonywania tego typu zabiegów. Możesz być zatem pewien, że zabieg z zakresu medycyny chińskiej w naszej klinice będzie wykonany na światowym poziomie. Ponieważ nasi specjaliści cięgle podnoszą swoje kwalifikacje, uczestniczą w wielu szkoleniach i sympozjach możesz im bez obaw zaufać.

Spróbuj również zabiegu Moksa!

Pamiętaj też, że przed zabiegami należy poddać się badaniom lekarskim. Akupunktury powinny m.in. unikać osoby chore na hemofilię, choroby skórne, zakaźne, psychiczne i dzieci w wieku niemowlęcym.

W dr Wolfinger Clinic Kraków stosujemy najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Wszystkie nasze narzędzia, blaty są poddawane starannej dezynfekcji. Procedury stosujemy w gabinetach jaki również w przestrzeniach wspólnych. Nasz personel przestrzega rozporządzeń oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia.

Masz pytania? Chcesz zapisać się na zabieg? Zadzwoń.

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania  tel. 504438338 / 12 6603366