Depilacja laserowa EpilMe

depilacja laserowa kraków, depilacja kraków, laser do depilacji krakow, epilacja krakow, epilme krakow,

Depilacja laserowa EpilMe od Neauvia

Depilacja laserowa EpilMe z Neauvia to zabieg całkowicie bezbolesny, pozwalający na całkowite usunięcie owłosienia. Dzięki technologii laserowej możliwe jest trwałe pozbycie się włosków i mieszków włosowych. Podczas zabiegu epilacji laserem niszczona jest żywa części włosa, czyli tzw. mieszek włosa oraz macierz. To sprawia, że włoski nie odrastają już nigdy w tym samym miejscu. EpilMe to pierwszy laser diodowy, który działa podobnie do lasera półprzewodnikowego do usuwania włosów w każdym wieku , hirsutyzmu, rzekomego zapalenia mieszków włosowych, łagodnych zmian pigmentacyjnych i niektórych zmian naczyniowych.

Depilacja laserem EpilMi działa nie tylko na ciemne włoski, ale również na jasne, cienkie!

INNOWACYJNY SYSTEM CHŁODZENIA KONTAKTOWEGO

EpilMe Contact Cooling System tworzy różnicę termiczną między naskórkiem, który należy chronić, a cebulką włosa na skórze właściwej, gdzie należy podnieść temperaturę, zwiększając w ten sposób bezpieczeństwo i komfort zabiegu.

Contact Cooling System zapewnia stałe chłodzenie od 1ºC przez cały czas leczenia, zapewniając optymalny komfort pacjenta.

Przeciwwskazania do zabiegu:

choroby nowotworowe

wszczepiony defibrylator lub stymulator serca

metalowe implanty

cukrzyca

przewlekłe choroby skóry, tj. bielactwo, łuszczyca

zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi

tendencje do powstawania przebarwień lub bliznowców

ciąża i okres karmienia piersią

opalenizna

aktywne infekcje skóry

przyjmowanie leków antydepresyjnych, psychotropowych, sterydów czy ziół światłouczulających

dermabrazja laserowa wykonana w ciągu ostatnich trzech miesięcy na powierzchni depilacji

spożywanie alkoholu (24 godziny przed zabiegiem)

epilepsja

Zalecenia:

zabieg epilacji należy powtórzyć co najmniej 6 razy by efekt był trwały

odstęp od kolejnych zabiegów powinien wynosić min. 4 tygodnie

pomiędzy zabiegami nie można wyrywać włosków i doprowadzać do podrażnień na skórze

po zabiegu unikać sauny, basenu, gorących kąpieli oraz aktywności fizycznej (min. 3 dni po zabiegu)

Przed każdym zabiegiem depilacji laserowej kosmetolog przeprowadza z pacjentem krótki wywiad omawiając przeciwwskazania, po czym przechodzi do analizy skóry, czy nie występują niepokojące zmiany skórne.

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: https://drwolfingerclinic.pl/

lub do kontaktu telefonicznego 500 219 218.